torstai 19. marraskuuta 2015

KIIREISIÄ PÄIVIÄ

Moi !

Ensimmäinen vapaapäivä ikuisuuteen (tai siltä ainakin tuntuu). Viikonloppu oli vapaa mutta ei tehnyt yhtään mieli kirjoittaa blogia. Kaikki mitä tapahtui Pariisissa ja muualla maailmassa vei multa fiiliksen ja halusin vaan hengailla hyvien ystävien kanssa.

Tällä viikolla on ollut ihan hullusti koulutehtäviä ja koulussa rakennettiin fantasia näyteikkunaa. Eilen olin vielä töissä 18-22. Nyt meillä alkoi joululoma koulusta, mutta ennen lomaa on vielä kuukauden työharjoittelu! Oon ihan super innoissani. Lempiaika kouluissa on aina ollut työharjoittelut. Tällä kertaa menen yhteen kivaan sisustusliikkeeseen, jonka olemassaoloa en tiennyt ennenkuin mun luokkakaveri Irene tutustutti mut siihen! Aivan superihana. Kerron siitä lisää myöhemmin. Nyt mun pitää kirjoittaa kyseisestä liikkeestä yritysanalyysi, jonka jälkeen hoitaa pari duunijuttua.



4 kommenttia:

  1. no onpas sun iho harmaan ja ryppyisen näköinen :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun luonne on kun tollasta alat kommentoimaan! Pura ens kerralla paha mielea vaikka raikkaasaa ulkoilmassa, älä ihanan Ronjan blogissa!

      Poista
    2. Sun luonne on kun tollasta alat kommentoimaan! Pura ens kerralla paha mielea vaikka raikkaasaa ulkoilmassa, älä ihanan Ronjan blogissa!

      Poista
    3. Hahaaaaaaaa :)) Ihanaa kun olet vastannut mun puolesta. Mutta joo! Miltä se muutenkaan näyttäisi kun olosuhteet on mitä on :D

      Poista