keskiviikko 11. marraskuuta 2015

HYVÄ FIILIS

Ihanaa keskiviikkoa lukijat! Teen koulujuttuja, kuuntelen musiikkia ja juon smoothieta parhaillaan. Aloitin aamun salilla josta lähdin kouluun. Koulussa meille annettiin tosi kiva tehtävä jota saadaan tehdä loppuviikon ja ensi viikon. Koulun jälkeen lähdin lenkille ja tapasin vielä ystäviä. Viikonloppuna lähden Tukholmaan Reetan kanssa tapaamaan Mayaa! Suunitelmissa oli Tove Lon keikka, mutta se peruttiin. Joten nyt on vain paljon viiniä, shoppailua ja chillaillua parhaassa seurassa! En malta odottaa. 

Olin ensin kirjoittamassa vähän deepimpää postausta siitä, miten hyvä mulla on olla just nyt. Kirjoitin jotain, mutta kuulostin niin juntilta että päätin kirjoittaa normin postauksen mielummin. Anyway, pakko vaan hehkuttaa miten hyvä fiilis mulla on just nyt. Vaikka mulla on päivärytmi sekasin tosta pimeydestä, niin ei oo pitkään aikaan ollut näin tasainen ja kiva fiilis. Mulla on energiaa ja positiivisuutta vaikka muille jakaa!



Kuvat: Felicia Aminoff 

Nyt mun on pakko jatkaa koulujuttuja, otan kameran mukaan Stokikseen joten sieltä kuvia luvassa myöhemmin.. PUSS! 

2 kommenttia:

  1. Sano Stokikselle terveisiä, mäkin haluan sinne, asuin siellä ennen... x) Super upeita kuvia, piti ihan miettiä onko näissä sä vai Reetta jotenki! :DD (tiedän oon sokea) Ja hyvää reissua teille :) ps tsekatkaa phil's burger kungsholmenilla jos siellä päin liikutte

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti vinkistä! Luin tän jo ennen tukholmaa, mutta en ehtinyt vastailla :) Phil's Burgeriin olisi pitänyt mennä mutta ei tehnyt mieli ollenkaan, haha! Ens kerralla ;))

      Poista