torstai 8. lokakuuta 2015

SEURAA MUA SOMESSA!

Huomasin että musta on tullut ihan Snapchat addikti. Pyörin siellä kokoajan ja uutta videoo ja kuvaa tulee joka päivä. Seuratkaa mua siis myös siellä (ronyas)! Instagram tuntuu vähän enemmän tylsältä just nyt. Sinne ei voi mitää vaan päivittää koska silloin seuraajat häviää. Tiedän muuten joka ikisen tyypin joka on lopettanut mun seuraamisen :-))  Latasin yhden sovelluksen mistä sen näkee. Shame on you bitches!

Eilen oli muuttopäivä mutta ehdin samalla käydä työharjoittelu haastattelussa ja Bukowskilla. Tässä oli eilisen asu:


Lempparivärit käytössä taas. Ja uuden kämpän avaimet! Sneakpeakiä mun kämpästä on jo Snapchatin puolella (sinne siis). Kengät ja neule on Nellyltä ja housut Zaran. 

Nyt makoilen täällä mun omassa kämpässä, puhtaat lakanat ja vasta pestyt hiukset. Ehkä maailman paras tunne. Elmo kuorsaa vieressä ja elämä tuntuu kevyeltä ja kivalta! Hyvää yötä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti