perjantai 5. kesäkuuta 2015

PERJANTAI

Moikka! 

Tässä päivän aikana on ehtinyt tapahtua vaikka mitä. Buukattiin vihdoin ja viimein lennot kesälle. Destination still unknown, for you guys. Noei, Epsanjan auringon alle eli Barcelonaan. Ensimmäinen reissu yhdessä tyttökavereiden kanssa. Siitä tulee niin hauskaa! Olen vain matkustanut poikaystävän kanssa tai yksin. Tänään oli myös sisäänpääsykokeet mutta, niistä ei sen enempää. Illemmalla on töitä Kaivohuoneen terassilla. Näenkö ketään teistä bilettäjistä siellä?! Jos näin on niin tulkaa moikkaamaan! Saatte Ruodon nachoja maistiaiseksi. 

Eilen tuli vihdoin mun H&M home tilaus. Olin tilannut lakanat, pyyhkeet, suihkuverhon ja suihkumaton. Tänne muuttaessa päätin luopua kaikista mun prinsessalakanoista. Eli kaikista niistä pinkeistä, kukkais ja leopardikuosisista. Sama koskee mun pyyhkeitä. Olen neuroottinen kun tulee tällaisiin asioihin. Haluan että kaikki kaapit ovat järjestyksessä, lakanoiden pitää olla samanlaiset, samoin pyyhkeiden. Kaikki värit kylppärissä pitää sopia yhteen yms. Tällainen olen aina ollut. Helpompaa oli kun asui vanhempiensa luona ja oli pelkästään oma huone. On niin vaikeaa pitää esim jääkaappi siistissä järjestyksessä kun asuu jonkun toisen kanssa, heh.  


Kun lopetin eskarityössä viikko sitten sain tällaisen mukin. Niiden mielestä olin vähän kuin Nipsu, "tyyppi joka tykkää kaikesta kauniista"!  

1 kommentti: