torstai 14. toukokuuta 2015

VAPAAPÄIVÄ

Heyhey girls! Tänään minulla oli pitkästä aikaa vapaapäivä. Tapasin ihanan Vivianin kahvilla, ja bloggaajia kun ollaan, niin napattiin myös muutamat asukuvat! Meillä on aika samanlainen visio minkälaisista asukuvista tykätään näyttää omissa blogeissa, mikä on tosi kiva. Lisää kuvaus sessareita siis tulossa lähiaikoina. Sää oli aika lämmin tänään joten tuolla pärjäsi todella hyvin pelkällä nahkatakilla. Eilen kun tulin töistä minulla oli vielä päälläni Svea parka..

Myöhemmin päivällä tapasin Mayan ja Hannan. Tehtiin testikuvaukset tuleville ylioppilaskuvauksille. Ollaan Hannan kanssa tänä vuonna tehotiimi. Eli voitte tilata meikin ja kuvaukset samaan pakettiin. Siitä tosin postaus erikseen. Ulkona alkoi sataa kaatamalla juuri kun meikki oli valmis, mikä harmittaa mua ihan älyttömästi. Saatiin kummiskin kivaa matskua sisätiloissakin (kuvia tulee myöhemmin).

Päälläni oli tänään H&M bikertakki ja kengät, Miss Selfridge toppi, Zaran housut ja Casion kello. Tällainen asu on niin perus minä. Paitsi että tänään olin vähän enemmän "wild" ja valitsin kuviolliset kengät mustien/valkoisten sijaan, haha. 


Kuvattiin Kruunuhaassa, josta löytyy super kauniita taloja. Tämän talon edessä oli ennen meitä toinen bloggaaja ottamassa kuvia, hahah. Miten niin Helsinki on pieni kaupunki? 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti