torstai 7. toukokuuta 2015

THROWBACK THURSDAY

Huomenta! Parempi päivä ja parempi mieli. Huh, onneksi eilinen on eilinen. Kirjoitan tätä postausta samalla kun Elmo tuhoo mun uusia kuulokkeita ja juon päivän toista kahvikuppia. Kohta lähdetään lenkkeilemään jonka jälkeen haluaisin ehtiä vielä nopeasti salille. Jos ehdin salille ja keskustaan, niin käyn myös nopeasti Polhemin pressipäivillä ennen töitä. Katsotaan! Riippuu ihan miten kauan hengailen tässä koneella.

Eilen käytiin kämppiksen kanssa pitkällä kävelyllä ja huomattiin uusia kivoja puistoalueita missä ei olla ikinä käyty. Hassua että ollaan asuttu täällä jo melkein vuosi ja vain käyty töölöönlahdella tyyliin. Kun asuin keskustassa kävin vain lenkkeilemässä Kaivopuistossa. Sitä tottuu siihen yhteen reittiin eikä uskalla vaihtaa.. Tajusin muuten eilen myös että asutaan todella lähellä Pasilaa. Miksi olen aina luullut että se on paljon kauempana? :D Kuulostan varmaan todella fiksulta näissä mun postauksissa, haha.

Anyway, tekstit karkaa aina vähän eri reiteille kuin mitä olin suunitellut. Tämän postauksen piti olla pieni "tbt" postaus, kuten otsikossa lukee. Löysin pari kuvaa Indiedaysin blog awardseista. En tiedä olenko näyttänyt näitä ennen täällä?

Tämä on otettu syksyllä 2014. Vasemmalta Linda, Marre, Alexandra minä ja Heidi. Heidi muutti Lontooseen ja tekee siellä nyt kovasti töitä unelmiensa eteen. Paljon onnea matkaan! Suosittelen teitä tsekkaamaan hänen bloginsa. 



Tämä on otettu tänä vuonna! Päälläni oli shortsiasu Asos.comista, jonka pöllin suoraan kämppikseni vaatekaapistani ;) Vasemmalta Alexandra, Iida, minä ja Haidi.

Ihania tyyppejä olen tavannut blogin kautta. Tai en edes tiedä onko se bloggaamisen kautta? Jotkut olen tavannut juhlissa, jossa olen ollut valokuvaamassa ja jotkut tunnen ihan vain suomenruotsalaisuuden kautta, hah. Mutta ihania tyyppejä olen myös tavannut ihan vaan bloggaamisen kautta, kuten esimerkiksi mun maailman parhaat lukijat! Olisi kiva vaan hengailla teidän kaikkien kanssa. Kaikki ketä olen tavannut on ollut niin rentoja ja cooleja tyyppejä. PUSS O. KRAM ! 

1 kommentti:

  1. Thanks for sharing this amazing and informative post. keep sharing with us.

    VastaaPoista