lauantai 7. helmikuuta 2015

THE 90'S PARTY

Olen ihan kokonaan unohtanut näyttää teille kuvia viime viikon ysäribileistä! 

Vivian täytti viime viikolla 20 vuotta ja järjesti sen kunniaksi 90-luvun juhlat. Hän oli koristellut koko kämpän teeman mukaisesti. Isoja julisteita julkkiksista seinillä ja pöydällä oli pöytäliina johon oli liimattu kuvia tamagotcheista, gameboysta ja muista ysäritavaroista. Erittäin hyvä idea! Innostuin todella paljon tästä teemasta. Kävin hakemassa Ninjasta chokerin ja hiusnipsun. Huomattiin Pian kanssa kun käytiin Ninjassa, että he eivät kyllä ole vaihtaneet tuotteittaan 90-luvun jälkeen, haha. Sieltä löysi kaiken. Päälläni mulla oli ysäri mekko jonka olen löytänyt kierrätyskeskuksesta. Kun oltiin laittauduttu valmiiksi tuli niin nostalginen olo! Rakastin tätä lookkia ja teemaa. 


1. Illan asu. 2. Lina oli tehnyt hauskan kakun Vivianille! 3. Jelloshotteja ja karkkia! 

4. Linalla oli mukanaan Polaroid kamera, tuli mieleen että pitäisi ostaa filmiä omaan polaroidiin. 5. Tässä kuvassa näkyy paremmin miten latoin hiukset. 6. Minä ja Pia! 7. Justin Timberlaken fanisivut hahah. 

1 kommentti:

  1. Millaisia vaatteita muilla oli :D ? Oon aina halunnut ysäriteemabileisiin :DD

    VastaaPoista