maanantai 16. helmikuuta 2015

MITT VECKOSLUT

Veckoslutet är förbi och det är dags att börja en ny vecka. Finns väl inget bättre sätt att starta veckan med solsken och en americano? 

Hur firade ni er Valentine's? Vi firade det med ett litet gäng kompisar, åt sushi och drack vin. Senare på kvällen fick jag ett samtal av min dejt som väntade nere med en taxi. Han tog mig till en härlig tapas restaurang i Tölö. Så mysigt! Jag måste faktiskt rekommendera platsen åt er. Alla tapas kostade 2,95 st och ett glas vin var ca 3 euro. Restaurangen ligger någonstans vid Runebergsgatan. (Orkar inte kolla upp numret nu). 

På restaurangen. 

På fredagen var vi med Maya på mbar på ett, två, tre vinglas. Maya har en massa coola grejer på g just nu. Man blir inspirerad av allt hon säger och mer inspirerad när man ser hennes nya look. Wow! Denhär tjejen är guld.

Igår kväll åt jag dendär lådan av choklad och kollade på Friends with benefits. Det var första kvällen på sjukt länge jag var ensam hemma med bara Elmo! Vi brukar oftast ha huset fullt här. Superchill kväll :-)

// Onko parempaa tapaa aloittaa aamu kuin auringonpaisteella ja americanolla? Don't think so! Lauantaina vietettiin ystävänpäivää sushilla ja viinillä. Myöhemmin kuitenkin deittini soitti ja sanoi olevansa alhaalla taksissa odottamassa. Hän vei minut syömään kivaan tapasravintolaan töölöössä. Perjantaina tapasin Mayan viineillä. Sunnuntaina vietin illan yksin pitkästä aikaa, katsomalla elokuvan 'Vain seksiä' ja syömällä laatikon suklaata. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti