lauantai 27. joulukuuta 2014

DECEMBER 27th

Hello 

Eilinen päivä oli… raskas. Elmo oli eläinlääkärillä ja hänelle todettiin suolistotulehdus. Oli tiputuksessa koko päivän ja nyt antibioottikuurilla. Oli todella kamalaa nähdä kun se jätettiin sinne nukutukseen. Päivän aikana ehdin kuitenkin tehdä kaikkia juttuja mitä ei voi tehdä kun pentu rimpuilee kimpussa koko ajan. Ehdin siis käydä suurostoksilla ja siivota ;-) !

Nyt kämppä on hyvässä kunnossa, olen käynyt suihkussa ja laittautunut vaikka en ole tekemässä tänään mitään erikoista. Olisi ollut kiva käydä alennusmyynneillä mutta ne rahat menivät eläinlääkäriin, haha. Mutta ei haittaa, pääasia että Elmo on kunnossa. Olisin varmaan kummiskin ostanut jotain todella turhaa.

Jotenkin se menee aina siihen että alennusmyynneillä ostan vain jotain toppeja ja huonolaatuisia neuleita jotka yhden pesun jälkeen menevät pilalle. Tänä talvena tein sopimuksen itseni kanssa että en osta mitään huonolaatuista vaatetta enää. Ainoa neule minkä olen ostanut on Zarasta 100% villapaidan. Se on ollut hyvä päätös koska olen käyttänyt vanhempia vaatteita joita olen kunnostanut. On säästynyt erittäin paljon rahaa ja on ollut hauska käyttää mielikuvitusta miten saada vanhoista vaatteista kivoja. Ja sekin että nykyinen kämppikseni on tyttö jolla on hyvä vaatemaku on myös ehkä helpottanut asiaa. Mulla on tälläkin hetkellä hänen neuleensa, haha!

Vietin äsken hetken photoboothin edessä. En muista milloin viimeksi mulla oli meikkiä naamassa, haha.  Sain kommentin äidiltäni pari päivää sitten että näytän ihan naiselta joka on juuri synnyttänyt. Hiukset vinossa, kalpea ja pussit silmien alla :DDD Joo.. Koiranpennussa on kyllä huolehdittavaa, that's for sure!


Hahah, ignore. 


Elmo lämpeni vähän ja antoi sittenkin pusun :) 

Tässä näkyy muuten tosi hyvin miltä hiukset näyttää nyt. Olin melkein vuoden värjäämättä hiuksia ja leikkasin parin kuukauden välein. Nyt ne ovat todella hyvässä kunnossa. Laitoin viikko sitten vähän vaaleita raitoja ja nyt näyttää erittäin freshiltä. En koskaan enää aio lähteä siihen värikierteeseen. Oma väri on paras väri. Raidat on ok ;-) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti