perjantai 30. elokuuta 2013

URBAN FASHION NIGHT

Eilen olin Helsinki Fashion Awards avajaisjuhlissa. Samaan aikaan vietettiin Paparazzin 30v. syntymäpäivää ja lanseerattiin bloggazine MyCosmo. Lavalla nähtiin kaikenlaisia esiintyjiä, MyCosmon mahtavat bloggaajat, ja monia Paparazzin malleja. mm. Reetta! Oon aina yhtä innoissani kun Redu kävelee catwalkilla. En ikinä katso esitystä siinä vaiheessa vaan seison kamera kädessä ja yritän saada niin hyviä kuvia kuin van mahdollista, haha! 


Tässä mun kummityttö Redu kävelee. Saatiin Paparazzin vip rannekkeet joten meillä oli mahtavat paikat! Ja shamppanjaa ja naposteltavaa oli riittävästi iltamyöhään.



Istuttiin näin lähellä lavaa kun Kim Cesarion esiintyi. Mulla ei ollut mitään hajua kuka hän oli ennenkuin 'Undressed' lähti soimaan. "Aaa tää on tää!!". 





Haha, perus aina kun kysyn jotain ottamaan asukuvaa. Mikään kuva ei ole tarkka :D Mutta tässä voidaan syyttää koko illan jatkuvia shampanjatarjoiluja ja se että ainoa valaistus oli tuo katulamppu.

Haluaisin NIIN kovasti nähdä kaikkia muita muotinäytöksiä nyt viikonloppuna, mutta valitettavasti olen kiinni töissä :( Mutta te muut joilla on liput niin nauttikaa! Lauantaina Suvi Koponen kävelee Glorian High Fashion näytöksessä. Kuolen! Olisin niin kovasti halunnut nähdä hänet.

Nyt töihin. Pitäkää ihana perjantai. Puss ♥

3 kommenttia:

  1. et sitten jaksanutkaan arpoa lukijoille näitä lippuja?

    VastaaPoista