sunnuntai 16. joulukuuta 2012

SHOPPING & TALLINN

Hello:) Olen aika väsynyt juuri nyt joten tekstiä ei hirveesti tule. Sain juuri valmiiksi perjantain tivoli kuvat, lähetin ne eteenpäin ja toivottavasti porukka diggailee. Oli mun eka kerta kun kuvasin baarissa! Olen todella hermona aina kun multa tilataan työtä. Jos olen itse tyytyväinen niihin niin miten voin tietää että asiakas on? Hmm.. Anyway, toisiin aiheisiin. Oltiin tänään siis Tallinnassa. Istuttiin yhteensä 6 tuntia keikkuvassa laivassa (hirveä myrsky - oksennus oli lähellä) ja vain 2 tuntia maissa. Juostiin berhska, stradivarius ja Pull&Bear läpi jonka jälkeen syötiin sushia. Ennen laivaan nousua oli pakko käydä super alkossa, haha. Oli tosi kiva päivä:) Ihan kuin olisi istunut 6 tuntia kahvilla mutta istuttiinkin laivalla. Tässä kuvia mun mini ostoksista ja pari iphone kuvaa;

Laukku Bershkasta 35,99 € 

Vähän superalko tuotteita jotka voib tappa. En edes polta tällä hetkellä mutta oli pakko ostaa slimmejä. Niistä tulee niin mieleen Ayia napa :D

Tää mun oli pakko ostaa söpön paperin takia..

Tätä en ostanut Tallinnasta vaan helsingin Glitteristä pari päivää sitten. Niin kätevä pieni laukku. Ostin tän laukuksi jota voi pitää baarissa mutta huomasinkin että se on tosi kätevä ihan arkisinkin :) 8,90€

Lounasta ! Maya oli iloinen kun sain kaljaa :-) hehhee
d
Sushia ! 

"Etelänmatka" haha, kuva otettu ninnun instagramista ! Maya, minä ja Lotta



Tää kuva on pöllitty Lotan blogista, Maya & Ninnu ja minä sushibaarissa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti