maanantai 26. marraskuuta 2012

Mert Otsamo

Olen ollut niin kauan postailematta joten olen ihan unohtanut kertoa teille kaikista hauskoista asioista mitä olen puuhaillut. Aloitetaan nyt vaikka tällä mertin muotinäytöksellä. Sain kutsun sinne töiden kautta. Rakastan kaikkia muotinäytöksiä. Tätä muotinäytöstä rakastin vielä enemmän koska Reetta käveli siellä! Haha, niin makeeta! Sillä oli ihan sairaat korot päällä ja vielä huppu silmien edessä niin että se ei nähnyt paljon mitään. Ja kaiken lisäks tää oli Redun ensimmäinen iso muotinäytös joten mun oli pakko saada se filmille. Jaan sen nyt tässä myös teille kuvien kera:)

Tervetulias skumpat


Minä ja Maya

Taas:) Lotta oli myös meidän mukana!

Finaali

Jatkot Motelletissa. Reetalla oli vielä jäljellä näytöksestä noi makeen väriset huulet!

Redu & Maya


 

Redu!!!!!! wiii

2 kommenttia: