tiistai 23. lokakuuta 2012

Toivepostaus - Miehet

Jotkut teistä haluisi että tekisin postauksen miehistä. En vaan oikeen keksi mitä niistä voisin kirjoittaa? Minkälainen on minun tyyppiäni? Olen niin iloinen että mulla ei ole mitään "tyyppiä". Olen tapaillut miehiä laidasta laitaan. Ja älkää ottako mua väärin haha, tapailulla en tarkoita mitään vakavaa, tarkoitan että olen käynyt vaikka kerran kahvilla/syömässä jne. Olen vain niin kiinnostunut tapaamaan uusia ihmisiä että en ole melkein ikinä sanonut ei kun joku pyytää ulos. Tai no riippuu tietysti tilanteesta :D Mutta se mitä yritän sanoa on että mulla ei oo mitään kriteerejä (ulkonäön suhteen) kun tulee miehiin. Yritän aina oppia tuntemaan ihmisen ennenkuin teen mitään päätöksiä. Mun kaverit sanoo aina että mulla on mitä oudoin maku kun tulee miehiin. Tää oli aika turha postaus mutta jos teillä on kysymyksiä niin vastaan niihin vaikka tän postauksen kommenteissa. Tähän alle on listannut mun mielestä kuumimmat julkkismiehet. hiihhiiiii <3 Ja nää miehet tässä alla ei oo mitään vaan "oi toi on hyvän näköinen" vaan oon istunut monta tuntia tietokoneen edessä googlaillut videoita ja kuvia niistä. Olen katsonut niitten haastatteluja ja nauranut ja rakastunut. THIS IS DEEP.

Jason Castro - My Love <3

James Marsden - Olen rakastunut.

Michael Jackson - 90-luvun alussa, black or white videossa. Niin hyvännäköinen?!

John Travolta nuorena.. Muistan kun liimasin kuvia 7-vuotiaana kuvia John Travoltasta mun päiväkirjaan ja piirsin sydämiä siihen ympärille.. hehe
Ikuinen julkkisihastukseni, Leonardo DiCaprio. Luulin oikeasti että menisin naimisiin hänen kanssaan joskus.

Paolo Nutini - <3333

Taboo - Black Eyed Peas yhtyeestä tuttu, niin hyvännäköinen!!!! KUOLEN. Varsinkin kun hänellä on se pitkä ponnari, aurinkolasit ja hyppelee lavalla mikki kädessä. 

5 kommenttia:

  1. kiva välillä nähä erilaista miesmakua, kun sitä perus tumma+lihaksikas+pitkä tyyppiä... :)!

    VastaaPoista
  2. ^ Yhdyn edelliseen. Vaikka eipä noissa tumma+lihaksikas+pitkä-tyypeissä vikaakaan oo..

    VastaaPoista
  3. luulin että olit tehny maailman rumimmat miehet postauksen.... hyi helvtti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei vähän rajaa :DD Et varmaan sanoisi hyi helvetti jos Leonardo DiCaprio tulisi pyytämään ulos? Näytät varmaan itte sitten joltain VS mallilta............ Onhan kaikilla oikeus mielipitetisiinsä mutta jos mies olisi ton näköinen niin tajuaisin sun "hyi helvetti" reaktion >>http://policialesco.files.wordpress.com/2010/05/smeagol-foto-ilustracao.jpg

      Poista
  4. heei vähä kiva postaus! :) hieman erilainen ku ennen.

    ja noi miehet, nam <3

    VastaaPoista