tiistai 30. lokakuuta 2012

Tiistai

Hello :) Eletään taas arkea niin täysillä etten ehdi postailla ikinä. Töiden jälkeen kävin shoppailemassa ja hoitamassa esport maksun. Jatkan taas salilla normaalisti mutta tällä kertaa mun pitää itse maksaa se. Ennen mun vanhemmat maksoi kaikki salit, vaatteet, ruoat, menot sun muut. Buuu :( I hate being grown up. Anyway, nyt varmaan inspaa enemmän lähteä salilta kun tiedän että se maksu menee kummiskin mun tilitä. Tänään oli myös tosi kiva päivä työharjottelussa. On kiva että pääsen tekemään siellä paljon erinlaisia juttuja. Eilen esimerkiksi lisäsin Reetan paparazzin nettisivuille. Redu on vielä niin uusi malli siellä että se ei ollut nettisivuilla, mutta nyt on:) Siellä on myös pari mun ottamaa kuvaa, check it ouuut here. Oon aika ylpeä siitä että mun kummilapsesta (reetasta) on tullut malli ja siitä että mun kuvat on tarpeeksi hyviä mallitoimiston sivuille, jeeejee!! Tässä vähän kuvia päivästä:

Söin niin hyvää chevre salaattia tänään lounaaksi. En muista paikan nimeä mutta se oli Galleria Esplanadissa.

Shopping.. Rakastan Zaran pusseja, niissä on aina jotain kivaa:)

Ostin Zara kidsistä ton liivin. Eikö olekin hieno? Ja hintaa oli vain 27,90€ :)

6 kommenttia: