lauantai 23. kesäkuuta 2012

Juhannus

Hey! Eilen kun tuliin kotiin töistä söin nopeasti, heitin maximekon ja farkkutakin päälle ja tapasin vähän kavereita. Lähdettiin viettämään juhannusta yhdelle toiselle kaverille laajasaloon. Oli tosi rento ilta. Oikein piristävää tavata vähän muita ihmisiä välillä! Sieltä lähdettiin Reetan luokse syömään iltapalat jonka jälkeen tulin kotiin. Aamulla olin ihan valmis lähtemään töihin kunnes tuli viesti että ei tarvinnutkaan tulla koska on sateinen päivä. Ihan kiva saada vapaapäivä mutta harmittaa ihan sikana koska olisin voinut mennä maalle viettämään juhannusta. No nyt ei voi muuta kuin saada ilo irti tästä tilanteesta. Mulla on vapaa päivä joten aion siivota (vihdoin!), leikkiä vähän blogin ulkoasun kanssa (se on vieläkin kesken siitä kun vaihdoin takaisin blogspottiin), lukea uusimman cosmon joka on vielä avaamattomassa paketissaan ja viimeiseksi aion katsoa uusimman jakson Pretty Little Liarsia. Ihanaa! Pari säälittävän huononlaatuista kuvaa juhannuksesta:

Vikke, Minä ja Redu bussissa 

Minä ja Redu bussissa, hehe

Hahaa, kattokaa mun vatsan kokoa, zairasta. 

Kun tulin kotiin aamulla tajusin että en vielä ollut ottanut kuvaa mun mekosta, joten tässä se on ! wuhuu 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti