tiistai 19. kesäkuuta 2012

AYIA NAPA!

Nyt tässä tulee vähän pidempi postaus tosta mun reissusta Lotan kanssa. Teen tän siinä järjestyksessä miltä päivät siellä näytti koska tehtiin joka päivä samoja juttuja :) Kerron myös vähän minne kannattaa suunnata ja mitä kannattaa siellä tehdä jos sinne on menossa! Sai tosi paljon hyviä neuvoja teiltä lukijoilta joten käytän niitä myös täällä. Eli me varattiin toi matka lotan kanssa 15 tuntia ennen lähtöä haha! Oli ehkä sponttaanisin ja kallein ostos mitä olin tehnyt. Matka (lento+hotelli) maksoi yhteensä vähän päälle 360€. Ei paha hinta mielestäni. Hotellilla piti maksaa erikseen ilmastoinnista ja jääkaapista mutta me ajateltiin että kyllä me pärjätään ilman niitä ja niinhän me pärjättiinkin ! No tässä tulee mitä me tehtiin joka päivä:

Aamulla:
Käytiin syömässä aamiaiset jotka kuulu hintaan. Haha, aika köyhä aamiainen mutta ihan kiva!

Aamiaisen jälkeen lähdettiin rannalle. Kuvassa Nissi Beach, joka oli niin ihana ranta, se oli aika kaukana meidän hotellista joten me käytiin siellä vain kerran.

Tämä kuva on ottetu meidän rannalta joka oli 5min kävelymatkan päässä hotellilta. Oltiin aina rannalla tunti tai pari kunnes mentiin loppupäiväksi hotellin altaalle.

Päivällä:

Haha, hotellita

Hotellin altaat. Siellä oli myös pieni lasten allas jonka näette kuvassa. En kyllä ikinä veisi lastani tohon hotelliin hahaaa.. Liika nuorisoa riehumassa!

Lounaaksi me syötiin yleensä jotain kevyempää (kuten pienen chipsi pussin ja vettä hehe) mutta yhtenä päivänä me käytiin syömässä tällaiset darran helpottaja annokset.

Iltapäivällä:

Nukuttiin aina 2 tunnin päikkärit että jaksettaisiin illalla. Heeheheheh tää kuva... En löytänyt muuta kuvaa joka kuvaisi meidän päikkäreita. Mutta päikkärit oli ehdottomat koska yöllä nukkui n. 3 tuntia.

Kun herättiin päikkäreiltä oltiin ihan hikisiä koska meillä ei ollut sitä ilmastointia. Päikkäreiden jälkeen käytiin suihkussa ja laittauduttiin ! (En tiedä miksi tykkään näyttää keskisormea kuvissa)

Laittauduttu ja menossa syömään. Iltaisin oli vähän viileämpää (mutta kummiskin tosi kuuma!) mikä oli ihan kiva. Päivisin oli lähellä 40 astetta. Huhu!

Meidän lemppari ravintola oli Fiji. Se on ravintola josta saa maailman parhaas sushit ! Suosittelen. Ravintola sijaitsee Nissi Avenuella ja se on aika lähellä baarikadun risteystä.

Illalla:
Aloiteltiin hotellihuoneella. Yleensä Alinan & Ksenijan huoneessa koska me raahattiin tuolit sinne! Tää kuva oli otettu meidän hotellihuoneelta. Hahah, aika kauhea kuva mutta kuvastaa hyvin fiilistä wuhuuu.

Alina, minä ja Ksenija. Ihania tyttöjä!

Yöllä me lähdettiin ulos. Siellä oli ihan sairas meno!! Sitä ei voi edes kuvailla. Siellä pitää käydä! Tässä me oltiin ottamassa drinkit Sky Barissa, jonka jälkeen lotta kävi laittamassa tatuoinnin. Mutta näette tossa takana miten paljon porukkaa siellä oli.

Yöllä:

Yöuinnit oli ehdottomia. Kaiken hikisen tanssimisen jälkeen käytiin uimassa meressä. Oli ihan epätodellinen olo kun lillu siellä vedessä ja kuu loisti..... ooohllllalala. Yöuinnin jälkeen käytiin suihkussa, mentiin nukkumaan ja herättiin kello 9 ja tehtiin kaikki uudestaan. Oli ihan mahtava viikko!! Unohtumaton.

1. ois ihana nähä se tatska ?

1. Jos tarkoitat lotan tatuointia niin mulla ei ole kuvaa siitä, mutta se on pieni sydän nilkassa, tosi söpö:)

2. Suosittele baareja ronja:D!!!

1. Kaikkiin on pakko mennä :DD!! Mutta ne jotka ei oo siinä baarikadulla ihan näkyvissä on Grabbarna Grus jneee.

3. ihana postaus!! pitkä ja paljjon kuvia. tuli itelläkin kauhea matkakuume :-)

4. Menikö baareissa paljon rahaa vai saiko tarjouksia hyvin? :)

5. Ei hitsi, löysin sun blogin kun googlailin Napajuttuja! Ite oon ihan vannoutunut juhlija Napassa, oon siellä ollut nyt kahtena kesänä, tänä kesänä kuukauden haha! Nää kuvat kyllä saa mut niin ikävöimään sinne! Aiettä, Napa on paras ;)