sunnuntai 21. joulukuuta 2014

BIG THINGS..

Moikka kaikki, toivottavasti teillä on joululomat lähtenyt hyvin käyntiin ! 

Tämä viikko on ollut aika kiireinen joten sen takia täällä blogin puolella ei ole tapahtunut mitään. Olin alkuviikosta käymässä Tukholmassa. Torstaina tulin takaisin Helsinkiin ja samana iltana oli Paparazzin pikkujoulut. Meni rauhallisissa merkeissä kun perjantai aamuna olinkin jo salilla :)



Kuva otettu Tukholmassa. Fresh manicure ja kuvassa näkyy myös kello jonka sain Ur & Penn blogi-illassa! Ihanan retro ja simppeli. 


Viikonlopun olen viettänyt perheeni kanssa ja tänään käytiin ystävien kanssa syömässä Puttesissa (haha taas pizzaa..) ja sieltä jatkettiin Kallioon tapaamaan lisää ystäviä! Tulin jo aikaisin kotiin koska olin autolla liikenteessä ja huomenna lähden ajeleen Hämeenlinnaan päin jo heti aamusta.. Saatte huomenna kuulla miksi !! JÄNNITTÄÄ. 

Tämän viikon aikana ehdin myös käydä värjäämässä hiukset vaaleiksi - tuntuu hyvältä olla taas blondi! Viereisessä kuvassa on uusi kahvikuppini. Löydettiin kupit kierrätyskeskuksesta käyttämättöminä. Hintaa taisi olla 1€/kpl. Rakastan kierrätyskeskusta! Löydän sieltä aina jotain ihanaa. Tsekatkaa missä teillä on lähin kierrätys. Keskustasta varmaan lähin on Espoossa, Nihtisillantiellä. Sinne vaan hyvän ajan kanssa tekemään löytöjä! 

Tähän loppuun haluan vielä jakaa teille mun tämän hetken biisin jota kuuntelen nonstop. Niin monet aina kiittelee minua kun esittelen näitä biisejä, joten tässä olkaa hyvä. A little bit of ginger power ;) Eddie <3 



Öitä ihanat !!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti