torstai 23. lokakuuta 2014

OFFICE AND BEDROOM

Vihdoin olen saanut huoneeni vähän enemmän 'minun näköiseksi'. Pari taulua ja peili pitää saada vielä ylös seinille. Haluaisin myös maton huoneeseeni, varsinkin nyt kun on kylmä aamuisin.

Huoneessani olen satsannut maanläheisiin väreihin. Harmaa, musta, beige ja valkoinen. Olen todella tyytyväinen miten olen saanut tehtyä tästä pienestä huoneesta harmonisen makuuhuoneen mutta myös tehokkaan työhuoneen.

En yleensä tykkää kun sänky on seinää vasten. Sen pitäisi aina olla keskellä huonetta mutta nyt siihen ei ole tarpeeksi tilaa. 

Kävin eilen ostamassa uudet mustat säilytyslaatikot jotka tulee uudelle hyllylle jota en ole vielä koonnut! Tässä kuvassa editoin uusia Beauty Lab videoita :)

Työtuolina ja pöytänä toimivat antiikkiset kalusteet jotka olen saanut lainaksi vanhemmiltani. Niissä on kulunut vaaleanharmaa maali, joka ei näy niin hyvin kuvassa! Tykkään tässä miten moderni kohtaa vanhan. 

Haluaisin vielä pari uutta tyynyä. Ehkä mustat missä olisi jotain raitoja! 

Mitä mieltä olette huoneesta ja sisustuksesta? Otin kuvat eilen illalla, sen takia huono valaistus. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti