torstai 16. lokakuuta 2014

ELLE STYLE AWARDS 2014

Good morning  !

Kävinäsken syömässä aamupalaa Gran Delicatossa ystävän kanssa ja nyt tulin kotiin. Istun sohvalla ja kuuntelen Tove Lota, joka oli yksi eilisen illan artisteista. Uusi suosikki joka tulee soimaan repeatilla seuraavat viikot fo sho!

Eilen oli Elle Style Awardsit messukeskuksessa. Siellä palkittiin vuoden muoti ilmiöitä ja samalla siellä oli esiintymisiä ja pari muotinäytöstä. Gaalan voi katsoa AVA kanavalta lauantaina 18.10 klo 20. Oli kyllä hauska ilta. Pääsin tutustumaan uusiin kiinnostaviin tyyppeihin ja parin skumppalasien jälkeen oltiin jo suuniteltu kuvaukset ensi viikolle, haha! Jatkot oli Adamsissa jossa kävin kääntymässä, heittämässä pari tanssiliikettä ja yläfemmat julkkiksille - the usual, you know.





Minä ja Alexandra Lehti !

Pakko vielä kertoa teille lyhyt stoori miksi minulla on vain kolme kuvaa eilisestä: eilen kun olin menossa vessaan, minulla oli puhelin takataskussa ja kun olin ottaa housuja pois kuului 'plumps'.. Katsoin pönttöön ja siellä mun puhelin oli. Pari pientä kuplaa näkyi vielä kun iphone oli imaissut vettä sisään.. Kävin hakemassa tiskihanskat ja noukin sen sieltä. Sydän hakkasi aika kovaa tuolloin ja silmät oli pyöreänä 0_o Putsasin puhelimen ja sen lisäksi vielä desinfioin.. No kännykkäni (iPhone 5) toimii - oujeah! Mutta, se sammuu kun on 50% akkua jäljellä… Joten en oikein ehdi tehä mitään känykkälläni, muuta kuin laittaa sen päälle ja sitten se suurinpiirtein sammuu.


2 kommenttia:

  1. Miks hänellä on aamutakki? Tai siis mulla on tommonen samanlainen (varmaan 10 vuotta vanha) ja käytän sitä aamutakkina :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotkut käyttää sitä aamutakkina ja jotkut kimonona :)

      Poista