lauantai 14. kesäkuuta 2014

PEACE AND QUIET...

Huomenta! 

Tulin eilen yöksi vanhempieni luokse. Tarvitsin vähän enemmän lepoa ja rentoutumista. Käyn täällä nykyään niin harvoin. Jotenkin tuntuu että porukat asuu niin kaukana, vaikka tänne meneekin bussi suoraan keskustasta ja kestää vain 30 min. Anyway, nyt olen ainakin täällä. Päivän aion viettää ihan vain töiden parissa. On ollut niin vaikeaa keskittyä mihinkään kun tuntuu että pää painaisi 100kg ja ajatukset ei toimi niin nopeasti kuin yleensä. Damn you flunssa ! 

Aamiaiseksi teetä ja puuroa. 

Täältä teen töitä ja bloggaan tänään. Ihanan vihreät näkymät, aika harvinaista minulle.. Ainoa mitä minä nään on naapurin telkkarit ja sohvat :D Ja jos olen "onnekas" näen myös peppujaaaa. 

Uusi skin iphonelle. Ostin BikBokista! Ihanan kesäinen. Huomasin muuten että se leopardi kuori mikä mulla on - tuhoaa kaikki mun kortit!!! Apuaaa. Salikortti on mennyt rikki jo kolme kertaa ja pankkikortin magneettiraita ei toimi (bussikortista puhumattakaan). Tuollaisesta voisi varoittaa Glitterissä, ettei kannata laittaa muita kortteja kun esim. henkkarit. Onko teillä käynyt näin? Harmittaa kyllä vähän, koska se oli niin kätevä. Mutta nyt mulla on syy hommata uusi lompakko :-) Tai lompakkoa en käytä, pelkästään korttikoteloa! 

1 kommentti:

  1. ....kortit tuhoutuvat kun ovat puhelimen lähellä, melkein kiinni siinä, ei välttämätt kotelo niitä tuhoa ellei naarmuta tms. Mutta siia yleinen sääntöhän on ettei kortteja saisi pitää puhelimen lähellä :)

    VastaaPoista