torstai 19. kesäkuuta 2014

NEXT UP: NEW YORK

Matkakuume!! Rakastan tunnetta ennen matkaa. Varsinkin matkaa jota on odottanut näin kauan (49 pitkää päivää). Yleensä olen hyvä lähteä äkkilähdöille mutta nyt onnistuin suunitella matkaa näin paljon etukäteen. YAYAYAYAY! Perillä meitä odottaa ihana hotelli Midtownissa, Time Squaren lähettyvillä. Katsoin sääennusteita ja siellä on noin 26 astetta lämmintä. Kuulin myös huhua että siellä on alkanut ihan sairaat kesäalet …. :) 

Tänään olen pakannut, hoitanut asioita postissa, käynyt syömässä ja vaan hengaillut. Oh, why? Mulla ei todellakaan olisi ollut aikaa vain hengailla. Nyt tiedän kuka on hereillä koko yön duunijuttujen takia.. Olen ollut niin hyper kokopäivän matkakuumeen takia että en ole oikein saanut mitään tärkeetä tehtyä. Viimeiset tunnit istuttiin meillä tyttöjen kanssa. Kokattiin ja istuttiin monta tuntia lörpöttelemässä ja syömässä. 

New York 2010 - neljä vuotta sitten. En voi uskoa miten aika menee niin nopeasti ! 

Nyt pakko alkaa hoitaa duunijuttuja, hyvää yötä. Bloggailen lentokentältä tai sitten kun olen perillä oujeaaaaa!! xx


2 kommenttia: