tiistai 8. huhtikuuta 2014

TWENTIES GIRL

Heips ! 

Perjantaina vietettiin mun ja Reetan synttäri-läksäreitä. Täytin pyöreät 20 vuotta ja Redu täytti jo viimekuussa 19, mutta sai nyt tietää että lähtee Milanoon tekemään töitä kuukauden päästä! Olen niin innoissaan hänen puolesta ja ei juma kun tulee ikävä!! Onneksi Milanoon ei ole pitkä matka, jos haluaa käydä moikkaamassa. Mutta päätin että ne on siis samalla Reetan läksärit, vaikka niitä varmaan vietetään uudestaan vielä ;-) You always have a reason to party. 

Pidettiin juhlat mun ja Marcoksen luona, tänne tuli about 30 ihmistä, mikä on aika paljon yksiöön. Meillä oli tarjolla ruokaa ja juomaa ja minusta tuntuu että kaikilla oli todella hauskaa. Täältä jatkettiin Villiin Wäinöön, jossa meno vielä hurjistui. Iso kiitos kaikille jotka tuli ja onnittelijoille myös ♡! 

Mulla on vain kuvia tarjoiluista, piilotin sen jälkeen kameriani, että mitään ei vain tapahtuisi sille. Ja kämpässä oli niin pimeää yhtäkkiä että iphone kuvista ei tullut mitään. Joten, erittäin janoiset ihmiset, kääntäkää katseet, hih!



Henkilökohtaisesti mun lempiolut! Ainoa josta en saa vatsaa ihan kipeäksi.


Heinekenia, kuten kuvasta näkyy.. Pakko vaan laittaa kuvatekstit että näyttää kivemmalta. 

Drinkkien sijaan tällaisia, haha! Tuolla takana näkyy macaronsit jotka Marcos ja Pia väsäsi :)

Tarjolla oli sushisalaattia, itsetehtyjä nachoja eri täytteillä, juustoja ja leipää. Sushisalaatti oli henkilökohtaisesti mun lemppari. Kysyn Marcokselta jos saan jakaa reseptin tänne. Se on nimittäin erittäin helppo valmistaa, kevyt ja maukas :) 

Saatiin redun kanssa kivoja lahjoja! Eniten skumppaa mutta myös kahvia, suklaata ja pientä kosmetiikkaa :)!

1 kommentti:

  1. Oi ihanan näkösiä safkoja! Sushisalaatin ohje kiinnostais ehdottomasti.

    VastaaPoista