keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

THROWBACK

Kuva otettu vuosi sitten.


Esport, lauantai-ilta, minä, maya ja mun hauis. WOW. Haha, en muistanut että mulla oli joskus noin treenattu ylävartalo. Tuona aikana kävin bodypumpissa pari kertaa viikossa. Olen miettinyt ottaa nyt kevääksi takas salikortin esportille, niin pääsisin taas body pumppiin, pilatekseen ja coreen! Lempparitunnit joita olen kaivannut.. 

Käyn tällä hetkellä City Gymissä, Kampissa. Se on ihan ok sali, mutta mua vähän ahdistaa kaikki ihmiset jotka treenaa vihkot kädessä. Eli ne kirjottelee miten paljon ne vetää leukia, montako kyykkyä, mitkä painot tangoissa etc. Jotenkin hauskuus treenistä on hävinnyt. Tai itse en pidä enään tavallisesta punttitreeneistä. Haluan takaisin tekemään jotain kivaa!! 

1 kommentti:

  1. Kun kirjaa treenipainot ja sarjojen pituudet ylös, on helppo seurata kehittymistä :) Ite en muistaisi esim edes treeniohjelmaani ulkoa, saati sitten jotain vuoden takaisia sarjapainoja (joita on kiva muistella ja hehkuttaa niiden nousemista). Mä ainakin tarvin sitä vihkoa pitkän tähtäimen kehityksen takia, vaikka se saattaa vähän yylsältä tosiaan ehkä vaikuttaa :) ihana treenitoppi sulla tossa btw!

    VastaaPoista