tiistai 11. maaliskuuta 2014

FIRST VIDEOSHOOT

Ihanat aurinkoiset päivät jatkuu vielä! Aamulla kävin lenkillä kaivopuistossa, ekat kevään merkit fo sho.

Sen jälkeen kokeilin kuvata mun ensimmäistä streetstyle videota. Luulin että se olisi helppoa mutta kun piti editoida niin huomasin että kuvat ei sovikkaan yhtään yhteen. Olen ihan unohtanut miten liikkuvuudet/kuvat toimii videokuvauksessa. Kaikki perusteet käytiin läpi koulussa, mutta siitä on jo vuosi..

Mallina toimi Mariana (aka marre), jonka puin mun vaatteisiin. Soitin hänelle suoraan koulun jälkeen ja sanoin että mun on pakko päästä kuvaamaan tänään, paniikki! Ulkona oli niin kaunis ilma että sitä ei saanut heittää hukkaan. Ihanaa että hän suostui. Who's next? ;-)

Jos olette kiinnostuneet miltä lopputulos näyttää niin tässä, olkaa hyvät!



Nyt odotan innolla kaikki tulevia videoprojekteja, täähän oli paljon hauskempaa mitä kouluajoilta muistin! Nyt saaristolaisleipää + lohta ja telkkaria. Later <3

4 kommenttia:

  1. ihanan piristävä video!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva että tykkäsit :) ! Näitä tulee varmasti lisää vielä tulevaisuudessa!

      Poista
  2. Kiva video, näitä lisää! Videoprokkikset on ihan parhaita, rakastan kuvata ja editoida :) Saatiin meijänkin porukalla tänään just ulos uusimman projektin teaseri: http://youtu.be/2p50xM0COTw

    http://luova-mieli.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nice! Pitää käydä katsomassa :) Kiva että tykkäsit tosta mun pienestä pläjäyksestä :D

      Poista