keskiviikko 8. tammikuuta 2014

THAILAND PART 2

Ah, Krabi. Niin ihana paikka

Otettiin minibussi Phuketista Krabiin. Maksoi 450 bahtia ja kesti about 5 tuntia. Ajateltiin että päästäisiin helpommalla ja halvemmalla jos otettaisiin bussi lautan sijaan. Lautta olisi kestänyt 2h ja maksanut 700 bahtia. Tajuttiin tietenkin sitten siinä vaiheessa vasta että olisi kannattanut ottaa lautta kun vaihdettiin minibussa neljännen kerran :D

Kun päästiin perille meidän hotellille, joka oltiin buukattu päivää ennen booking.comista niin kaikki vitutus hävisi. Paikka oli taivas maan päällä. Hotellimme sijaitsi ihan lähellä kaikki ihania ravintoloita ja rantaa. Terassilla oli uima-allas joka oli ihan reunassa. Eli kun lillui poolilla niin pystyi samalla katsomaan suoraan alas kadulle:

Loved it !

Illalla lähdettiin ulos joten aloiteltiin altaalla Breezerien kanssa :)

Tämä kuva on otettu jouluaattona. Käytiin ensin syömässä Daniel & Carlin kanssa hyvässä kalaravintolassa jonka jälkeen lähdettiin ulos bailaamaan. Meillä oli koko illan päässä tuollaiset kuuset :-) ...

.. Kunnes vaihdettiin näihin turbaaneihin, jotka saatiin Danielilta ja Carlilta joululahjaksi!

Ao Nang beach sunset. Täältä löytyi iltaisin (kun vuorovesi oli laskenut) ihania kiviä ja simpukoita! Kerran potkaisin vahingossa yhtä simpukkaa ja se avasi kuoret ja squirttasi suoraan meidän päälle, hahaha...

Krabilta pääsi todella helposti kaikkiin pieniin saariin. Tässä me oltiin yhdellä saarella nimeltä Railey's. Se oli niin kaunis! Lähdettiin suoraan veneeltä kävelemään ympäri saarta ja lopulta eksyttiin. Onneksi löydettiin takaisin ajoissa, ennenkuin vene lähti takaisin Krabille.

Oli KUUMA ! Tämä oli sama päivä kun kierrelttiin kaikkia pikku saaria. Kristallinkirkas turkoosi vesi ja hiekkaa joka oli yhtä valkoista kuin lumi.

LOVE

1. ah nää kuvat on niin ihania! :) ja te ootte tosi kauniita. mua palelee, ulkona sataa vettä ja silmäpussit roikkuu lattialla! en ehkä kestä :D

1. kiitos :) no sama sää kaikilla meillä on... suomessa siis :D

2. Apua kun tulee kova kaipuu thaikkulaan kun lukee näitä sun postauksia! Hei mua kiinnostais, että minkä niminen toi teijän krabin hotla oli? :) Meidän hotelli oli nimittäin aika floppi sillon kun oltiin käymässä krabilla.

1. Krabin hotellin nimi oli Ali's hotel :) tosi kiva mielestäni! mullakin tulee hirveä kaipuu kun teen näitä postauksia..

3. ihanaa että postaat taas :) ja uus banneri on muyy bueno!

4. Pakko van kommentoida että Railey's ei ole saari vaan se on beachi joka sijaitsee mantereella mutta sinne pääsee vaan veneellä :'D