maanantai 11. marraskuuta 2013

I WILL SURVIVE!

.. Pimeys, väsymys, masennus.. Tässä on apua niihin: 

Näillä olen aina yrittänyt pärjätä talvisin. Olen vielä elossa joten ne on obviously toiminut! Haha, noei. Mutta tällaiset pikkuasiat piristävät oikeasti päivää! Antakaas kun kerron tarkemmin :)


Keep clean: Mikä olisi sen piristävämpää kuin siisti kämppä koko ajan? Vaihda lakanat viikottain, imuroi pari kertaa viikossa, järjestä kaapit, tasot ja hyllyt. Paljon hommaa mutta olen aina miettinyt siivoamista liikuntana. Imuroiminen on varsinkin todellinen intervallitreeni, haha. Ja kun kaikki tavarat hyllyissä, kaapeissa tms. on järjestyksessä tuntuu ajatukset myös paljon selvemmiltä. Ainakin mulla. Päivät on ihan pyllystä jos tiedän että tavarat ei ole järjestyksessä. 

Fake it: Mitä kesä antoi ulkonäöllesi jota jäit kaipaamaan? Mulle ainakin kivan vaaleat hiukset ja rusketusta. Pari kertaa viikossa laitan itseruskettavaa. Kaikella rajansa kuitenkin, ei halua näyttää oranssilta ;) Vähän säväytystä! Raitoja laitan tyveen talvisin. En latvoihin koska ne on jo vaaleat kesän jälkeen. 

Vitamins: Ehkä tärkein juttu.. Joka aamu poretabletti ja d-vitamiinia. Päivä ei muuten lähde käyntiin! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti