torstai 14. marraskuuta 2013

FEELING BETTER

Pari päivää olen satsannut syömiseen. Että syön tarpeeksi paljon ja kaikkea erinlaista. Mulla on niin paljon parempi ja energisempi olo! En tiedä johtuuko se syömisestä, mutta en keksisi muutakaan mistä se johtuisi. Nyt vaan pakko jaksaa jatkaa tätä eikä sortua "helppoon syömiseen" eli valmisruokiin. Sitten kun saan vielä treenin käyntiin niin se on menoa!! Healthy-ronya is back :) Olen kaivannut tätä inspiraation tunnetta kun tulee treeniin ja hyvinvointiin.

Mulla on ollut niin stressaavaa muutenkin koko kevään ja kesän että ei olisi tullut mieleenkään lähteä salille 12 tunnin työvuoron jälkeen. Ja mitä tulee ruokaan: söin silloin kun kerkesin ja mitä vaan mitä nenän eteen tuotiin. Laihduin kyllä mutta mieliala oli maassa. Muutin pois kotoa keskelle metsää jossa en edes uskaltanut käydä lenkillä :'D Sen jälkeen muutin pois sieltä ja vähän aikaa mulla ei edes ollut kotia, asustelin kavereilla ja porukoitten luona (jotka myös asuivat "keskellä metsää"). 

Nyt mulla on oma koti, poikaystäväni kanssa. Työjutut on aika selvillä tämän lukuvuoden ajaksi (kevääseen saakka). Eli se tarkoittaa myös että taloudellisesti olen todella hyvässä tilassa juuri nyt, siitä ei tarvitse huolehtia. Nyt mulla on siis vihdoinkin aikaa panostaa itseeni ja omaan hyvinvointiini. 


Yay! 

Pitäkää ihana torstai kaikki.

T. Normaali ihminen joka poseeraa leipä kädessä. I mean, who doesn't do that?! 

1 kommentti:

  1. Oot ihana<3 nappaan sulta ton asenteen itellenikin! Tsemppii ja pysy omana positiivisena ittenäs! Puss!

    VastaaPoista