maanantai 30. syyskuuta 2013

MONDAY

Mikä maanantai. 3 kupillista kahvia ja energiajuoma että heräisin. Ei onnistunut! Piristyin kummasti kuitenkin kun oltiin kuvaamassa viimeiset asut marraskuun Street Styleä varten ja sain viestin uuden kämpän edelliseltä vuokraajalta että sinne voi mennä jo tänään. Kävin Lotan luota hakemassa kaikki mun vaatteet (huomenna muuton yhteydessä haen hyllyn, sängyn ja astiat). Sen jälkeen vein porukat katsomaan uutta asuntoa! Ne tykkäsi kovasti ja itse en voi odottaa että pääsen sisustamaan. Parasta kaikessa on kuitenkin se, että saan kaikki mun vaatteet ja tavarat samaan paikkaan, ja vielä keskelle keskustaa. Takaisin vanhoille huudeille, tuntuu niin hyvältä!

Tämä kesä on ollut niin raskas koska mulla ei oikein ole ollut kotia, olen ollut kirjoilla Lotan luona mutta siellä en viihtynyt yhtään. Paikka oli iha liian kaukana kaikesta ja en kestänyt olohuoneessa asumista. Olen myös asunut paljon porukoitten uudessa talossa, sohvalla (haha). Ja mummini luona, jossa mulla oli oma huone :) Nyt vihdoin OMA KOTI jonka jaan vielä rakkaan poikaystäväni kanssa. 

Kuvia päivästä: 

Ihanaa nähdä tätä läskiä aina välillä !

Shooz :)

Postissa oli tullut iso pakettia karkkia Cloettalta (kiitos!), tässä vain pieni osa. Otin nämä sugar free karkit itselleni ja loput annoin pikkuveljelleni :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti