perjantai 16. elokuuta 2013

NIGHT

Lisää kuvia matkalta..

Tulin juuri kotiin töistä. Ärsyttää toi pitkä matka bussilla että pääsee kotiin. Etsin vielä asuntoa keskustasta joten vinkatkaa mielellään jos teillä on tietoa yksiöistä (olen savuton ja lemmikkieläimetön - eli lottovoitto vuokranantajalle) !

Tässä kuvia yhdestä illasta Kroatiassa. Kaikki illat näyttivät vähän samanlaisilta. Auringolasku, illallinen ja drinkkejä. Jo nyt niin kova ikävä lämpöä ja ennenkaikkea Antoniota! Kaukosuhteet on ihan tyhmiä. Tyhmää sanoa hyvästit jossain tyhmällä lentokentällä. Tyhmää joutua nukkua yksin. Onko kukaan lukijoistani myös joutunut kokemaan kaukosuhteita? Miten olette selvinneet?

Onneksi olen aina kamera kädessä joten mulla on noin kaksi miljoonaa kuvaa Kroatiasta joita voin kaikessa rauhassa muistella :)

Uusi lempidrinkki: Daiquiri (vasen). 
Kaunein auringonlasku pitkään aikaan. Kuva otettu lautalta joka vei meidät Korculaan. 

5 kommenttia:

  1. Olen joutunut kokemaan kaukosuhteen, mutta kyse oli siitä, et mun mies asu eri maassa (Ruotsissa), eikä aikomustakaan muuttaa Suomeen. Siks ei kestänyt..

    VastaaPoista
  2. Eiks sun poikaystävän nimi ollu marcos? :D vai onks mulla menny jotai ohi :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha hänen nimensä on marcos:) antonio on kutsumanimi

      Poista
  3. Kyllä, kaukosuhteessa elellään ja vain viikonloppuisin nähdään.. Harmillista sanoa, mutta siihen tottuu ajallaan jollain tapaa. Ei tietenkään koskaan 100% mutta kuitenkin. Yhteydenpito silloin kun ei näe pitää hieman poissa ikävää mutta sitten kun näkee harvemmin kun joka päivä niin osaa arvostaa toisen kanssa vietettyä aikaa paljon enemmän, elää hetkessä paremmin ja ottaa ajasta täysillä kaiken irti, mitä ei välttämättä tule tehtyä jos näkee jokapäivä ja näkeminen on "itsestäänselvyys". Onneksi aika kuluu kuitenkin yllättävän nopeaa,
    Mutta odottavan aika on tietysti pitkä. Tsemppiä :)

    VastaaPoista