lauantai 17. elokuuta 2013

IPHONE UPDATE

Kukkuu :) töistä kotiin ja taas töihin! Mutta ensin kahvia Marren kanssa ja samalla meikkaan hänet hääjuhlia varten!

Mua harmittaa niin paljon etten ikinä ehdi postailla/ottaa asukuvia/ käydä salilla ja postailla siitä (haha). Mutta pakko prioritoida työt ensin. Sain paikan koulunavustajana. Joten päivisin olen töissä koululla ja iltaisin Skifferillä tarjoilijana. Olen todella innoissani uudesta työpaikasta ja siitä, että pääsen viettämään välivuotta. Mutta samalla mua vähän pelottaa että miten tulen jaksamaan kahta työtä päivittäin. Aika näyttää :) 

Mites teidän syys suunitelmat? Kaikki koulussa vai?

Päivän asua.. MK laukku, leopardi loafersit ja marren iso villapaita :)

3 kommenttia:

  1. Oi vitsit oon kans joskus miettiny et pitäiskö hakea noihin kouluavustajan juttuihin! Onks se millasta hommaa?


    Nea

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä vielä! Voin kirjoittaa siitä aiheesta lisää kun olen ollut siellä vähän aikaa :)

      Poista
  2. heh aika hauska sattuma, mäki oon koulunkäyntiavustaja ja sit illat/vklp kahvilas töis:-D onks "sun koulu" Helsingis, Espoos, Vantaal ?

    VastaaPoista