tiistai 30. heinäkuuta 2013

LAST WEEKEND

Olen juuri nyt vanhempieni luona. Syötiin lounasta ja hengailtiin. Nyt lähetän meilejä ja katson yksiöitä helsingistä, printtaan lentoliput ja kaikkea muuta tärkeää :)

Tässä kuva meistä tytöistä viime perjantailta. Oltiin menossa Skifferiin Liuskaluodolle! Oletteko muuten käyneet siellä? Tosi kiva paikka :) Päivisin sieltä saa maailman parhaita pizzoja ja vklp iltaisin siellä järjestetään bileitä. Olen juuri nyt itse töissä Skifferissä ja olen syönyt kesän aikana ennätysmäärän pizzoja, mutta en ole vieläkään kyllästynyt.. (Sen kyllä huomaa ;P)


Ei niin hyvä kuva mun osalta mutta ihana fiiliskuva! Pöllin sen lulun blogista :) Kuvassa Redu ja Silva

Perjantain teema oli tyttöjenilta, syötiin ja aloiteltiin Silvalla (sieltä jatkettiin liuskaluodolle) ja sen jälkeen lähdettiin kaikki omia teitä jatkamaan iltaa. Itse kävin LeBonkissa, jossa olen muutenkin viettänyt vähän liikaa aikaa tänä kesänä, haha. Mutta siellä on aina tuttuja joten sinne päätyy helposti. Ja muutenkin kaupungin paras terassi (varsinkin öisin). LeBonkin jälkeen käytiin vielä Beeffissä ja sieltä päädyin crashaamaan Silvan sohvalle. No way että olisin jaksanut mitään yöbussia toiselle puolelle Helsinkiä x( Toinen syy miksi haluan muuttaa takaisin kaupunkiin.. 


 Silva & Maya & Minä 

Silva oli tehnyt illan ruoat, oli niin hyvää! 

3 kommenttia: