maanantai 10. kesäkuuta 2013

LAST FEW DAYS

Hello :)

Täällä on ollut niin hiljaista niin ajattelin heittää tänne vähän kuvia joita olen ottanut kännykälläni viime päivinä! Tänään mulla oli ensimmäinen vapaapäivä viikkoon, joten nyt mulla oli aikaa päivittää blogia. Mitäs teille kuuluu?

Huomenna taas duunia ja lauantaina lähden Pariisiin, jee!

Sunnuntai: Menossa ulos tapaamaan tyttöjän lotan kanssa!
Maanantai: Hengailua Marcoksen kanssa!




Maanantai: Lounas Siltasessa !


Maanantai: Maya työn touhussa! Huomenna käyn vaihtamassa dnasta Soneraan, haha :)

Maanantai: Päivän illallninen Torissa, vegeburgeri avocadolla - yum!
Sunnuntai: Ruokaostoksilla ! 

Sunnuntai: Lounas töissä, hedelmäinen vuohenjuustosalaatti ! 

7 kommenttia:

  1. Mulla on ollut ikävä sun postauksia!! Kenen kanssa menet pariisin?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi, ihana! Toivottavasti ehdin postailla vähän enemmän nyt kun tulee vapaata kuun lopussa. Lähden Marcoksen kanssa pariisiin :)

      Poista
    2. Are you back together ?;)

      Poista
  2. Nam vuohenjuustosalaatti, oon ihan koukussa! Oon muutenkin vetänyt paketillisen vuohenjuustoa parin päivän sisällä :D

    VastaaPoista