keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

KUULUMISIA

Mihin päivät oikein häviää? Jouduin tänään pari kertaa kysymään mikä päivä tänään on koska en itse muista. Yksi päivä saattaa tuntua parilta päivältä ja toisten päin. 

Anyway, mitäs tänne blogin puolelle kuuluu? Aika hiljaisen oloista, onkohan mulla enään mitään lukijoita jäljellä?

Tänään mulla oli pääsykokeet Arcadan kulttuurituotantoon. Paikka vaikutti tosi kivalta, harmi vain että 10/180 hakijoista pääsee sisään. En odota että pääsisin sisään joten odotan tulevaa välivuotta innolla :)!
Pääsykokeiden jälkeen menin suoraan töihin ja pääsin 22 aikoihin. Olen nähnyt että monet teistä on kysellyt missä olen töissä nykyään. Ennen olin siis vuokratyöntekijä Opteamilla, nyt olen tarjoilijana Skifferissä. Tosi ihanaa päästä yhteen työpaikkaan, mua alkoi vähän potuttaa noi vuokratyöt!

Nyt voisin mennä nukkumaan, huomenna taas samanlainen päivä tiedossa - moikka :)

Tänään aamulla, menossa pääsykokeisiin!

2 kommenttia:

  1. kiva postaus! oon lukenu sun blogiis jo tosi pitkää tykkään iha hirveesti tästä hyvää kesää sulle! :)

    VastaaPoista
  2. Täällä on ainekin yksi uskollinen lukija :) sun blogi on yksinkertasesti paras!

    Nea

    VastaaPoista