sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

SUNDAY

Olen yrittänyt kirjoittaa blogitekstiä nyt jonkun tunnin. En tiedä mitä kirjoittaa. Pitäiskö mun valehdella teille että kaikki on todella hyvin? Vai kirjoittaa totuuden että elämäni on yhtä pyörremyrskyä ja en itsekään tajua mistään mitään? Koska se on nimittäin totta. Mutta kuten aina, en halua kirjoitella yksityisistä asioista tänne. Mutta haluan vain että tiedätte miksi täällä on ollut hiljaista. En ole jaksanut, ehtinyt, halunnut postailla. Mulla on niin paljon kaikkea nyt ja tuntuu siltä kun kaikki kaatuisi niskaan. Tällaisina hetkinä mun pitäisi olla vahva ja tehdä enemmän töitä saadakseen kaiken toimimaan.

Huomenna alkaa uusi viikko ja toivottavasti voin paremmin. Kohta on kevät, mun synttärit, kesä tulossa ja valmistujaiset. En voi antaa periksi nyt!

Minä ja Redu eilen. Näytän siltä kun pidättelisin pierua, haha! (icebreaker)

5 kommenttia:

  1. Voimia, ja muista puhua kuitenkin asioista ystävien ja perheen kanssa. Elämässä on alamäkiä.

    VastaaPoista
  2. Samas junas ollaan, paljon voimia sinne <3

    VastaaPoista
  3. Totuus on aina paras koska täällä on monia jotka tuntee IHAN samoin (mm. minä) ja tuntuu hyvältä kuulla että kaikkkien muiden elämä ei olekkaan niin täydellistä ja saada vähän kuin vertaistukea...

    VastaaPoista