perjantai 15. maaliskuuta 2013

KUVAUSPÄIVÄ

Hello :) Päivä alkoi tänään kun Stina ja minä käytiin 10 aamulla ostamassa kuohuviinipulloja kuvauksia varten. Kävin sen jälkeen hakemassa kahvin ja myyjä kahvilassa heitti vielä kommentin siihen: "jahas, perjantaieväät jo haettu" haha. Sen jälkeen mentiin Stinan luokse odottelemaan maskeeraajaa. Kukaan meidän näyttelijöistä ei päässyt paikalle joten jouduttiin Nicolaksen kanssa kameran eteen. Saatiin kaikki kuvat jo valmiiksi kolmen aikoihin. Nopea päivä! Yleensä kuvauspäivät venyy iltaan asti. Tässä kuvia päivästä:

Päivän "mutsi asu" haha.. 

Nicolakselle meikkiä

Mulle meikattiin musta silmä! En nähnyt mitään toisella silmällä. 

Sen jälkeen kun mulle oli meikattu musta silmä kaikki halusi mennä syömään joten jouduin mustalla silmällä käydä syömässä :D Onneksi oli aurinokoinen päivä että olin muistanut ottaa aurinkolasit mukaan. 

Stina paviljongissa

Mun kohtausta kuvattiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti