tiistai 5. maaliskuuta 2013

BREAKFAST

Tänään onnistuin tekemään täydellisen omeletin. Tapahtuu hyvin harvoin mutta nyt vihdoin olen tajunnut tekniikan. 2 kananmunaa, maitoa, suolaa&pippuria. Paistinpannu matalalle lämpötilalle ja kansi päälle. Kun omeletti on melkein valmis, päälle vähän juustoa ja antaa sen sulaa siihen. Ennen olen heittänyt pannun täydelle teholle ja ihmetellyt miksi toinen puoli on melkein musta ja koko omeletti löysä. Anyway, nyt lähden kouluun vaikka meillä alkaakin vasta 11:30. Meen aikaisemmin tekemään vähän koulutöitä, valokuvausjuttuja ja mun CVn jota en vieläkään ole saanut valmiiksi. En tajua mikä mulla siinä oikein kestää.. Pitää vain lisätä sinne että olen ollut syksystä asti opteamilla, haha :D Later!

"Täydellinen omeletti" 

2 kommenttia:

  1. Ronjaaa! Mitkä on sun lempparibaareja helsingissä? Entä missä sun kaverit ja sä useimmiten käytte?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Missä me yleensä kavereiden kanssa käydään on Suola, We Got Beef, Sanghai Cowboy, Iso Roba 10 :)

      Poista