tiistai 19. maaliskuuta 2013

BEHÅ

Hyvää huomenta ! Olen todella myöhässä aikataulusta. Juuri nyt pitäisi istua koulussa tekemässä valokuvausjuttuja, lopputyötä jne. Mutta olen vielä kotona syömässä aamupalaa (ja ottamassa itsestäni kuvia lol). Oltiin eilen illalla Lotan kanssa katsomassa Unelmien Pelikirja (Silver linings playbook). Se oli ihan ok.. En ole yhtään romanttisten komedioiden fani nykyään enään. Lopun tietää heti kun elokuva alkaa. Ennen leffaa käytiin syömässä ja vähän shoppailemassa. Ostin uuden urheilurintsikat. Arvatakaa mitä näillä oli hintaa? 9,95 ! Winwin :)





Tällaisissa asioissa olen iloinen että mulla on pienemmät rinnat. Pystyn käyttämään treeneissä ihan vain tällaisia "joogarintsikoita". En tarvitse isoja tukikuppeja. Ja näitä joogarintsikoita saa aina puolet halvemmalla :) Nää oli siis H&M:stä ostettu. Mielestäni niin ihanan väriset. Sopii hyvin mun juomapullon ja treenikassin kanssa hehe.. Pakko lopettaa ostaa pinkkejä juttuja. Kattokaa mun huonettakin haha! Nyt hyppään suihkuun ja sen jälkeen kouluun :) Pitäkää ihana päivä<3

4 kommenttia:

  1. oot niin ihana noissa kuvissa !!

    VastaaPoista
  2. kasvatatko muuten sun hiuksia taas? (:

    VastaaPoista
  3. Jee mullakin on noi, niin ihanan väriset! :) Ja toi on muuten totta että on kätevää kun ei tarvii ostaa mitää superhypertukevia urheiluliivejä kun sellaset saattaa maksaa about 60 euroa ja noista kevyemmistä löytyy usein myös enemmän värejä :)

    VastaaPoista
  4. Miten oot saanu sun mahan tollaseks??:D täydellinen!

    VastaaPoista