keskiviikko 20. helmikuuta 2013

UPDATE

Hey! Sori että en ole päässyt postailemaan, olen ollut aika kiireinen. Eilen mentiin knoben ja redun kanssa Egilin & Troyn landelle. Laitettiin ruokaa, juotiin viiniä ja rentouduttiin avotulen ääressä :) Myöhemmin pari muuta joinasi mökille! Oli tosi onnistunut ilta. Nyt olen kyllä vähän väsynyt ja en tiedä mitä tekemistä pitäisi keksiä. En haluaisia vain istua kotona mutta samalla olen liian väsynyt tekemään yhtään mitään! Taas näitä mun 1st world problemseja. Hmppphfffffff..... 

Kuvia ei ole illasta tai lähipäivistä. Olen yrittänyt boikotoida kännykkää niin paljon kuin mahdollista! Jos jaksan niin teen vielä jotain vähän järkevämpiä postauksia huomenna/tänään. So long :) 


3 kommenttia:

  1. Moikka! tiiäks jotain nettisivui mistä vois kattoo ilmaseks leffoja ja sarjoja? :)))) im so bored........................please help

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 1channel.ch & project free tv :)!/ronya

      Poista