torstai 7. helmikuuta 2013

THE PAST 24 HOURS

Moikkaa:) Nyt tulee pikainen "update" postaus. En ole ehtinyt koneelle kertaakaan ja akku on ollut loppu kännykästä. Tänään kävin lounaalla Factoryssa Marcoksen kanssa, sen jälkeen mulla oli neljät eri kuvaukset. Nyt tulin kotiin ja kohta lähdetään Lotan luokse. Ajateltiin laittaa jotain hyvää safkaa ja katsoa jotain leffoja! Ihana torstai. Huomiseksi mulla ei ole yhtään kuvauksia joten käyn koulussa näyttämässä opettajalle vähän kuvia. Jännittää vähän että se ei yhtään tykkää mun kuvista. Mutta pakko pystyä ottaa kritiikkiä vastaan.. Anyway, nyt hyppään suihkuun, sen jälkeen mun pinkkiin jumpsuitiin ja sen jälkeen mun vihreään autoon, haha! TOODELS :)
Kuva joka saa mut niin iloiselle tuulelle. Marre & Minä tuhat vuotta sitten <3 PUSSSS 

Eilinen illallinen :) YUM

Eilen olin linnoittautunut iskän työhuoneeseen, photoshoppasin koulutehtäviä ja kuuntelin musiikkia :) 

2 kommenttia: