lauantai 16. helmikuuta 2013

RED WINE AT MY PLACE

Eilen tanssien jälkeen käytiin ostamassa ruokaa & viiniä lotan kanssa ja tultiin meille. Laitoin kana chevre salaattia, niin hyvää! Istuttiin meillä monta tuntia, oli oikein mukavaa. Ja kun viinipullo oli melkein tyhjillään alkoi laulattamaan ihan sikana joten yritettiin tehdä video teille :D Siitä ei kyllä oikein tullut mitään mutta mulla ei ole mitään muutakaan matskua tänne blogiin joten here you go!! Ja ihan vaan muistutuksena, en yritä mitenkään "näyttää" teille mun "laulutaidoilla" (loooolll), en osaa laulaa/soittaa kitaraa kunnolla ja olen hyvin tietoinen itse siitä :D  Naurattaa kun ihmiset youtubessä katsoo mun videoita ja niillä ei ole mitään hajua että laitan näitä videoita youtubeen ainoastaan siksi että voisin linkata niitä tänne blogien puolelle. Hehe.. Nyt menen pian luokse tyttöjen kanssa. Yöllä olen töissä joten vasta huomenna lisää postauksia! CIAO

3 kommenttia:

  1. hahaha oot oikeesti niin paras!!

    VastaaPoista
  2. kiva blogi ja silleen, mut miks esität niin paljon kaikissa videopostauksissa!?

    Eleet ja kaikki on otettu jostain amerikkalaisista teinileffoista... -_-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ronja ei esitä videoissa, hän on tuollainen oikeasti :) !

      Poista