perjantai 18. tammikuuta 2013

Update

Huonoa blognpäivitystä ollut - i know! Mulla on ollut ihan sairaan kiire kokoajan ja sen lisäksi olen nukkunut poikaystäväni luona joten en ole pystynyt postailemaan koneelta. Anywayyy, eilen oli työharjoitteluni arvostelut. Sain täydet pisteet kaikesta ja aivan mahtavaa feedbackia! Olen niin tyytyväinen. Työharjoittelun jälkeen juoksin himan kautta hakemassa duuni&treenivaatteet. Olin virgin oilissa foodrunnerina 17-21 jonka jälkeen juoksin salille että ehtisin vähän treenata ennen sulkemista. Juoksin ja tein vatsa/selkä treeniä. Sen jälkeen tapasin marcokseeeen:) ja nyt olen taas töissä, seuraavana lounastauko. Käydään cantina westin fajitas buffessa. Best e v e r. Jos teillä on joskus vapaata perjantaina niin käykää siellä!! Maksaa lounasaikaan vain alle 10€ :) later!

3 kommenttia:

  1. Sullahan on ollut kiire :) Vois kans lähtee ruokkikselle... Itellä työssäoppimisen näyttö viikon päästä, pikkasen pelko persuuksissa että mokaan sen :D

    VastaaPoista
  2. Moi Ronya,
    Mahtavaa, että lounaamme ovat maistuneet sinulle!
    Tervetuloa taas uudelleen, tällä hetkellä Cantina Westissä on muuten myös menossa Special-burger viikot.

    Terveisin, Cantinan väki

    VastaaPoista