lauantai 26. tammikuuta 2013

TYCK SYND OM MEJ NU

Kello on 21:30, vuoro alkaa kello 22:00. Olen jo nyt valmis laittamaan pyjaman päälle ja upota mun sänkyyn ja vain olla. Mutta ennen kun saan nukkua mun pitää mennä 6 tunniksi plokkaamaan laseja ja tiskaamaan. Mulla on ollut niin raskas viikko. Nyt olen loppusuorilla. I can doooo thiizzz. Keho ja pää sanoo ei, mutta työsoppari sanoo JOOOOOO.

Ja niin kiva muuten että niin moni haluaa osallistua mun kuvauksiin :) Olen saanut ison määrän meielijä. Vastaan niihin kaikkiin huomenna! Later


8 kommenttia:

  1. Hahah katoin eka et kuka mies tuol takavasemmal kurkkii....kesti hetki tajuta :D

    VastaaPoista
  2. ^mä en tajuu vieläkään, kuka se on?:o tai siis onks siellä joku? vai näänkö vaa väärin :D

    VastaaPoista
  3. Voi ei, toivottavasti jaksoit painaa koko yön:) toi on kyllä inhottavaa lähteä, jos on jo valmiina sellanen fiilis ettei kiinnosta ja jaksa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jaksoin jaksoin :) Ei ollutkaan niin paha vuoro, thank goood for that !

      Poista
  4. missä olet töissä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Opteamilla, mutta eilen oli vuoro virgin oilissa :-)

      Poista