torstai 31. tammikuuta 2013

TORSTAI

Hellooo there! Olen kohta menossa salille. Tänään olen vihdoin saanut jotain järkevää tehtyä. Olen ollut niin heikkona mut vatsataudista että en ole viimepäivinä jaksanut tehdä muuta kuin hengailla. Nyt on onneksi masu taas kunnossa. Tänään aloitettiin päivä redun kanssa pienellä solkkukäynnillä, jonka jälkeen kuvasin Amandaa. Meidän piti tavata keskustassa, juuri kun tulin keskustaan huomasin että olin unohtanut muistikortin JA akun :DD Miten voi unohtaa molemmat?? Hhaa.. No tultiin meille hakemaan ne mentiin takaisin keskustaan valokuvaamaan. Tuli oikein kivoja kuvia. Matkalla kotiin kävin tigerin kautta ostamassa kräsää, ja nyt olen siivonnut koko huoneen. Olen jopa järjestänyt vaatekaapin ja imuroinut! Ne on asioita joita välttelen aina.

Tigerista löytyi musta silikonikuori iphoneen, 3€ kotelo bussikortille, henkkareille & visalle 3€ ja pussi m&m karkkeja 1€ :) 
Sneakpeak päivän kuvauksista!


1 kommentti:

  1. Jag har haft fiilis för m&m's i flera veckor nu, o dog lite av att se dendär bilden..!!! Men dom e int alls lika goda här som i amerika :(

    VastaaPoista