sunnuntai 6. tammikuuta 2013

TIRED

Jes, olen melkein saanut unirytmin takaisin :) Kello on vasta 00:30 ja mua väsyttää.. Tulin kotiin Ninnulta vähän aikaa sitten. Siellä ihmiset vähän alotteli iltaa ja mä olin kuskina taas. Heitin tytöt keskustaan ja tulin itse kotiin katsomaan How I Met Your Motheria, haha.. Niin hauska sarja! Tulee ihan mieleen saksan matka. Lukittauduttiin Petran ja Martinin kanssa sisälle koko pääsiäiseksi ja katottiin himym jaksoja :D Nyt pakko nukkua, huomenna pilates tunti ja muutenkin kaikkea tekemistä kun maanantaina pitää jo olla valmiina arkeen. taaa <3

Minä pari vuotta sitten meidän asunnolla Tallinnassa.. 

9 kommenttia:

  1. Miks teillä on asunto Tallinnassa

    VastaaPoista
  2. Tää on ehkä vähän hassu kysymys, mut tuli mieleen..

    Onko tälläkin videolla oleva Staditv:n toimittaja Sallinen sun sukulainen?

    http://stadi.tv/ohjelma/stadissa-tapahtuu-yollinen-helsinki

    Mietin vaan kun noi ohjelmathan on ruotsinkielisen ammattikorkeakoulun tuottamia...

    VastaaPoista
  3. En kestä kun himym on suomennettu niin päin helvettiä (ensisilmäyksellä) ja koska sen sarjan nimi on niin pitkä ni on pakko käyttää aina tota lyhennettä jota kukaan ei ikinä tajua! :D life is so hard...

    VastaaPoista