tiistai 1. tammikuuta 2013

NEW YEARS EVE

Hyvää uuttavuotta !! <3 Mitä teille kuuluu? Mulle kuuluu hyvää, olen nyt vähän heräillyt ja syönyt vähän myöhäistä aamiaista. Tulin eilen neljän aikaa aamulla kotiin, kävelin yksin kaatosateessa, en saanut taksia. Sinä hetkenä kaipasin poikaystävääni niin paljon. Onneksi ei ole enään kuin viikko siihen että mun ei tarvitse enään nukkua jokaista yötä yksin :-) Wooo. Mutta nyt kerron teille vähän mun uudestavuodesta: Stressattiin aika paljon lotan kanssa kun meidän piti alkaa laittaa sushia päivällä mutta ensin mun kenkiin tuli reikä, joten piti käydä ostamassa uudet. Hirveessä kiireessä juoksin ympäri kaupunkia etsimässä uusia kenkiä. Sen jälkeen piti käydä kotona suihkussa ja pakata kaikki kamat jotka tarvitsin lotalle, eli meikit, kihartimet jne. Ja kun olin suihkussa mulla oli 10 min aikaa päästä kamppiin josta mun bussi lähti. Ehdin ajoissa, mutta mun bussimatka kesti puolet kauemmin kuin mitä sen pitäisi. Joten me ei ehditty alkaa väsäilemään suhsia joten me päädyttiin ihan vain salaattiin :)

Juotiin ja syötiin hyvässä seurassa, laittauduttiin ja kuunneltiin musiikkia. Oli tosi hauska illallinen! Sieltä lähdettiin Jossanin kanssa Pablon luokse. Ja pablolta tultiin takaisin kaupunkiin. Annan kuvien kertoa vähän lisää illasta:

New Years dinner
Redu & Lotta

Haha! Tein uudenvuoden drinkit tytöille. Absolut Vodka, cranberryjuice & sprite. En suosittele :) 

Jossan & Minä & Ripset

Dessert! 

Paolon luona tehtiin tinaa 

Koitin ottaa asukuvan.. Mulla oli päälläni musta kotelomekko.

Jossan & Victor

drinks :-)

Minä & Jossan

GB & Jossan

Kun kello tuli 12, kaikki hyppäsi altaaseen. Yritin olla kastumatta mutta kun kaikki hyppäsi mun päälle roiskui vettä ja sen jälkeen gb avasi skumpan ja kaatoi puolet pullosta mun hiuksiin, haha...fresh

Minä ja redu vielä ! Tää kuva otettiin aikaisemmin illalla :) 

1 kommentti: