/ Intouchables / Koskemattomat
Ranskalainen elokuva, pyörii vielä elokuva teattereissa. Suosittelen sitä lämpimästi. Ihana elokuva! |
/ Match Point
Woody Allenin elokuva, todella hyvä! Vaikuttaa ehkä vähän tylsältä mutta siinä on hyviä käänteitä. |
/ La piel que habito / The skin I live in / Iho jossa elän
Sairas elokuva.. Mutta todella hyvä, fiksuja käänteitä täynnä. En suosittele herkille ! |
/Alot like love
Yksi lemppari komedioista! Rakastan tätä elokuvaa, se saa mut niin hyvälle tuulelle :) |
/The Joneses
Tämä elokuva kuuluu mun top 5 komedia/draama osioon, todella hyvä! |
/ The Quiet
Tästä elokuvasta olenkin jo aiemmin maininnut. Synkkä perhedraama. |
/ Into the wild
Elokuva joiden kaikkien pitäisi nähdä! Perustuu tositapahtumiin. |
/ My girl / Tyttöni mun
Tämä on lasten elokuva. Mutta itken joka kerta yhtä paljon. Niin ihana ja koskettava elokuva! Näin sen ensimmäisen kerran kun olin 6 vuotias. |
Tossa nyt oli pari ehdotonta suosikkia! Mulla on niin paljon lisää elokuvia joita voisin suositella joten kirjoitan vain niiden nimet tähän nyt.
Indie/Draama elokuvat: Blue lagoon, Trade, Biutiful, Soul surfer, The Beach, My Sisters keeper
Komedia/Rakkaus: Vicky Christina Barcelona, L.A Gigolo, Juno, What happens in vegas, Easy A, 500 days of summer, Brides Maids, The Holiday,
toi intouchables oli kyllä aivan mahtava! Menin kattoon sitä ihan että 'ei kiinnosta' ja osoittautu kyllä yheks suosikiks ! :)
VastaaPoistaTosi kiva postaus tää! :)
VastaaPoistaToi koskemattomat oli kyllä niin ihana, vakava aihe, mutta kivasti huumoria mukana. Itseä se kosketti vielä enemmän kun opiskelen lähioitajaksi. :)
VastaaPoistasulla on hyvä "leffamaku" :D !
VastaaPoistaMietin iha samaa! :DD
PoistaSulla on vähän samanlainen leffamaku kun mullakin! :) Eli hyvä hehe...
VastaaPoistaMukava postaus:) Toi iho jossa elän oli kyl iha sairaan hyvä (::
VastaaPoista