lauantai 29. joulukuuta 2012

LAUANTAI

Olen ihan sekaisin päivistä. Eilen kun ostin lounasta töihin kassa-täti toivotti hyvää viikonloppua. Mietin hetken "that woman is crazzzyyy.." tänään on tiistai? Mutta katoin sitten kalenteria kännykältä ja  huomasin että taidan itse olla vähän loma pöhnässä. Eilen olin siis töissä taas koko päivän, kuten alla olevasta postauksesta huomaa. Kuvassa istuin taukohuoneessa juomassa redbullia. Töiden jälkeen tulin kotiin viettämään Klausin 21v. synttäreitä jonka jälkeen lähdettiin ulos Ilonan ja Mayan kanssa! Ei tiedetty yhtään minne mennä joten päädyttiin lopulta motellettiin. Ja minä ja Maya nähtiin ihan SAIRAIN juttu ikinä. EN tajua että sellasta näkee OMIN silmin. En voi kirjoittaa siitä tänne koska se olisi liian kauheeta mutta en ole IKINÄ mun eläessäni nauranut niin paljon. Mietin eilen että mun on pakko kirjottaa se alas niin että muistaisin sen aamulla vielä. En krijoittanut mutta muistin kummiskin kun näin vessapaperi rullan ja sen jälkeen juoksin heti äidille kertomaan mitä oltiin mayan kanssa nähty eilen !! hahahaha... Nauran vieläkin.

Annnnny-way, nyt lähden leffaan Redun & Lulun kanssa. Tänään illalla vielä töihin - yövuoroon :(

Minä juuri nyt :)

10 kommenttia: