keskiviikko 3. lokakuuta 2012

October 2011

Olen nähnyt parissa blogissa että ne on tehnyt "october 2011" postauksen. Eli kuvia viime vuoden lokakuusta. Innostuin siitä ideasta joten päätin itse tehdä sellaisen :) Mulla oli iphone jo tällöin joten suurin osa kuvista on myös sen laatuisia.. Pahoittelut ! Tässä kuvia:

Menossa Ninnun luokse drinkeille. Mulla on ikävä tota villapaitaa, en tiedä yhtään missä se on :( 

Veljeni muutti kotoa (ja muutti takaisin kotiin kaksi viikkoa sitten mwahah). Tässä istun muuttoautossa. 

Menossa ulos! Oltiin kai menossa tavastialle jos muistan oikein.. Hengailtiin siellä joka lauantai viime syksynä. Haha :D ! 

Treeniä tuolloin 3 kertaa viikossa. wuhu :) Nykyään mulla ei ole enään salikorttia. Harmittaa ihan sikana! Mutta mun kuukausituloilla mulla ei oo varaa maksaa 70€ siitä. Pakko tyytyä lenkkeilyyn kunnes löydän toisen ratkaisun! Ja koska olen 18, käyn töissä, maksan kaikki menot itse :)

Rakastan tätä kuvaa! Haha, minä ja Molly (lotan koira)



Kävin lääkärissä varmaan joka viikko. Tässä mun sisälle oli ruiskutettu jotain radioaktiivista nestettä. Lopuksi mun päästä löytyi vain verisuoni kasvain. Se on hyvänlaatuinen joten ei mitään vakavaa:)

Menossa ulos. Joskus kyllä kaipaan pidempiä hiuksia! Niitä pystyi laittamaan kivoilla kiharoilla :) 

Jossanin syndet! Muistan vielä kaiken ruoan mitä siellä oli tarjolla.. Ohhh<3!  


Kokeilin eri halloween asuja. Ajattelin ensin olla lady gaga mutta asu oli äitini mielestä "liian paljastava". En tajua?! hehe

Lopuksi päätin olla balleriina :) Tässä minä ja Venni Kiran halloweenjuhlissa! 

Paremman laatuinen kuva minusta ballerinana!  Tein myös tutorialin miten tehdä tuollaisen nutturan. En ole varma onko sitään enään jäljellä youtubessa.. 


Näpräilen puhelinta mun nolossa takissa. Hehe! En tiedä miksi käytin tota niin paljon viime vuonna. Ei se olekaan niin kiva enään.. Tikkitakit on kivoja mutta toi saa mut näyttämään laatikolta. Takki on Gina Tricotista. 

2 kommenttia:

  1. kivoja kuvia =) tee tällänen joka kuukaus? hehe

    VastaaPoista
  2. Great idea for a post! Love your photos :) Ihana!

    Jess xx

    http://sisko-blog.blogspot.com.au/

    VastaaPoista