sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Sunday

Hellooo :) Kun heräsin siivosin koko huoneen. En ole ikinä ennen saanut niin kauheeta ahdistusta sotkusta kun tänä aamuna. Hyi :D Siivosin kaapit, imuroin, vaihdoin lakanat ja riehuin swiffel sweeperin kanssa. Sen jälkeen tapasin Lotan kaupungilla. Ostin vähän uusia vaatteita ja juotiin latet auringossa. Ihana sunnuntai ! Eilen olin duunissa koko päivän Teatterissa. Oli ihan kivaa mutta niin pitkä päivä ja lounaaksi söin pelkän nutrilett patukan. Olin niin poikki työpäivän jälkeen. Töiden jälkeen tapasin kavereita, juotiin parit ja kun olin baarin vessassa olin nukahtaa sinne :D Haha! Silloin tajusin että mun on aika mennä kotiin nukkumaan. Ja perjantaina olin tivolissa, oltiin kuuntelemassa kun Frida esiintyi! Anyway.. Se oli pretty much mun viikonloppu :) Tässä vähän kuvia tästä päivästä:

Uusia vaatteita! Farkut Cubus, villapaita Zara & hame töihin H&M. 

Coffee time
Minä tänään! hejhej

4 kommenttia:

  1. miten hoidat sun ihoa??=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pesen aamuisin ja iltaisin vedellä ja sen jälkeen laitan tavallista kasvorasvaa. Ja kerran viikossa teen kasvohoidon, kuorin ja laitan naamion :)

      Poista
  2. Ihana blogi tätä jo kauan tultu luettuu:))! Mikä sun insta on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) löydät mut nimellä ronyaas sieltä !

      Poista