torstai 2. elokuuta 2012

Summer !

Mulla oli tylsää tänään töiden jälkeen joten katoin elokuvan "Lol" jossa Miley Cyrus oli pääosassa. Odotettua parempi, ihana teini leffa joka ei kertonut oikein mistään. Sen jälkeen aloin kattelemaan kuvia kesästä ja tajusin että tää kesä on ollut ihan paras kaikista ! Oon tehnyt niin paljon sponttaanisia ja hauskoja juttuja. Vaikka ilma on ollut mitä huonoin niin se ei ole haitannut menoa ollenkaan. Huomenna me lähdetään tyttöjen kanssa Mikkeliin (kikkeliin hahaahaaha) mökkeilemään. Tulee olee niin ihanaa ja me tehdään tästä kesästä vielä parempi ! Jos se edes on mahdollista.. 

Tässä olen koonnut vähän kuvia kesästä :) ! 

Äkkilähtö Ayia Napalle, alle vuorokausi ennen lähtöä, whats up!?! Oli joka pennin väärti :)

Hanna, Minä ja Maya pienessä hiprakassa..

Mun triathlon päivä, lenkki + pyöräily ja uintia. Pia tuli messiin uimaan, kuva stadikalta!

Hanna !

Ollaan käyty aika paljon ajelemassa tänä kesänä Kutinin autolla, niin ihanaa kun voi ajaa ilman kattoa ! 

Hanna oli laittanut tapaksia. Niin hyvää, ja tosi onnistunut ilta:)

Lähdössä hankoon! 

Minä ja Pia, istuttiin takapenkillä kun ajettiin motarilla ilman kattoa.. Sen takia toi huivi päässä:)

Regatta! Aloittelut sebun luona. 

Mariana!

Tigerissa kun Venni oli voittanut Vip pöydän juomineen :) 

Ikeasta tulossa! Mulla oli vielä eilisen hautajaisvaatteet päällä tässä kuvassa, oudoimmat 24 tuntia mun elämästä :D 

Guess partyt Circuksessa ! 

Popkalaset Tammisaaressa, asuttiin Lotan serkkujen luona :)

1 kommentti: